Expeditorului
Lardi-trans oferă o posibilitatea de a desfășura în mod eficient activități de expeditare. Utilizați instrumentele pentru a căuta transport și încărcături, adăugați încărcături sau desfășurați un tender pentru a organiza transportarea optimă
Căutarea încărcăturii și a trasnportului
Platforma Lardi-trans are un instrument universal de căutare a încărcăturilor, o gamă largă de parametri vă permite să selectați cele mai avantajoase oferte doar pentru dvs.
Funcția de Căutare automată vă va ajuta să nu ratați cele mai bune oferte de încărcături și vă va trimite o notificare
Integrarea cu Telegram va permite primirea notificărilor pe orice dispozitiv în mod operativ
Adăugarea încărcăturii și a transportului
Adăugați transportul Dvs. pe platforma Lardi-trans cu cerințele de transportare și primiți propuneri de la expeditorii de încărcături
Setarea flexibilă a parametrilor va permite adăugarea încărcăturilor sau a transportului pentru toți utilizatorii Lardi-trans sau doar pentru lista Dvs. de parteneri
Cererea Dvs. de transport va fi văzută de către mii de utilizatori
Adăugarea cererii ocupă ~3min
Lead-uri
Gestionarea eficientă a solicitărilor de transportare a încărcăturilor fără utilizarea unui software adițional.
Funcționalitatea Lead-uri va permite automatizarea procesului de procesare a noilor încărcături, începând de la primirea informației, până la sfârșitul transportării, fixând doleanțele și cerințele financiare ale participanților la transportare.
Creați lista transportatorilor potențiali, utilizând baza proprie sau găsind alții noi pe platforma Lardi-Trans. Selectați transportatorul care satisface toate condițiile solicitării.
Încărcătura și transportul meu
Folosind acest instrument, puteți gestiona cu ușurință fluxul încărcăturilor dvs. - să creați, să dublați, să planificați și să plasați cereri de încărcături pe platforma Lardi-trans. Primiți cele mai avantajoase oferte de la transportatori după plasarea cererii dvs. de transport de încărcături.
Pentru a adăuga un număr mai mare de încărcături, a fost implementată încărcarea în masă dintr-un fișier CSV.
Rulaj electronic de documente
Sistemul de gestionare a documentelor încorporat crește eficiența afacerii dvs. și vă economisește semnificativ timpul.
Stocare și schimb de documente cu partenerii dvs. în cantități nelimitate.
Tenderuri
Oferă posibilitatea de a minimiza la maxim costurile de transportare.